"Оқушылардың өзін-өзі басқару күні". "День дублера". » КГУ «Средняя школа №7 города Алтай»
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің
«Алтай қаласының №7 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (72335) 6-54-23
Есепші бөлімі:
7 (72335) 7-92-03
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » "Оқушылардың өзін-өзі басқару күні". "День дублера".
03
қазан
2024

"Оқушылардың өзін-өзі басқару күні". "День дублера".

2024 жылдың 3 қазанында ШҚО ББ Алтай ауданы бойынша ББ "Алтай қаласының №7 орта мектебі" КММ-де Мұғалімдер күніне арналған «Оқушылардың өзін-өзі басқару күні» атты мерекелік іс-шара өтті.  Мақсаты: студенттер мен мұғалімдердің бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыру арқылы оқушылардың әлеуметтік-құзіретті тұлғасын дамытуға жағдай жасау. Оқушылар күнінің мақсаттары: 
1) оқушыларды белсенді қоғамдық өмірге және мектептегі өзін-өзі басқаруға тарту; 
2) студенттердің қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу тәжірибесін және студенттердің көшбасшылық қабілеттерін дамыту;
3) студенттер арасындағы қоғамдастықты нығайту; 
4) оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен коммуникативті дағдыларын дамыту;5) оқушылардың жауапкершілік сезімін, бір-біріне деген дұрыс көзқарасын, қарым-қатынастың іскерлік стилін қалыптастыру; 
6) студенттердің көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін дамыту; 
7) оқу-тәрбие процесінің кері байланысының жаңа нысандарын ұйымдастыру, мектептегі оқу-тәрбие процесінің жай-күйін оқушылар мен мұғалімдердің жан-жақты бағалауы.
3 октября 2024 года в КГУ "Средняя школа №7 города Алтай" ОО по району Алтай УО ВКО прошел День самоуправления учащихся «День дублёра», посвященный Дню Учителя.  Цель: создание условий для развития социально компетентной личности обучающихся через организацию совместной деятельности учащихся и педагогов. Задачи Дня дублёра: 
1) вовлечение обучающихся в активную общественную жизнь и самоуправление в школе; 
2) формирование у обучающихся опыта организации и проведения общественных мероприятий, лидерских способностей у обучающихся;
3) укрепление содружества между обучающимися; 
4) развитие у обучающихся творческих способностей, коммуникативных навыков общения; 
5) воспитание у обучающихся чувства ответственности, корректного отношения друг к другу, делового стиля взаимоотношений; 
6) развитие у обучающихся опыта публичных выступлений; 
7) организация новых форм обратной связи образовательного процесса, комплексная оценка обучающимися и педагогами состояния образовательного процесса в школе.